מבצע הרשמה מוקדמת - קיץ 2024 בשרתון בוקרשט

ישראל שינפלד: הקיץ כולם חוזרים לדיסלדורף

הלקוחות ביקשו ובשינפלד החליטו שעם הצלחה לא מתווכחים – הקיץ מחכה לאורחיהם חופשה מהאגדות באחת הערים היפות והקסומות באירופה, דיסלדורף. בע"ה תהיה חוויה מושלמת למי שכבר היה, ובמיוחד לאלו שזו הפעם הראשונה שלהם.

ישראל שינפלד מנכ"ל חברת שינפלד תיירות, מספר שאחת הסיבות העיקריות לטוס פעם נוספת להילטון דיסלדורף הקיץ, היתה הביקוש חסר התקדים מצד מאות הלקוחות. "לקראת הקיץ, מיד עם סיום חופשת פסח שברוך השם היתה הטובה ביותר שלנו עד כה, קיבלנו המון פניות ובקשות מלקוחות שכבר היו איתנו בדיסלדורף בשני םקודמות. כולם הדגישו עד כמה הם מתגעגעים וחולמים לשוב פעם נוספת לעיר הקסומה והיפה הזו. אז לאור הביקוש החלטנו למען כל הלקוחות שלנו שמבקשים לשוב פעם שניה, ובמיוחד למי שעדיין לא היה בדיסלדורף וחולם להגיע לשם, שהקיץ זה קורה בגדול – כולם טסים עם שינפלד להילטון דיסלדורף."

על חופשה ברמה לא מתפשרים

לפרטים, הזמנות ומבצעי הרשמה מוקדמים צרו קשר ונחזור אליכם!

בדרך לחופשה הבאה שלכם !

צרו קשר ותישארו תמיד מעודכנים

למה זו החופשה הכי PERFECT ? הנה כל הסיבות
כנראה יצא לכם להיתקל בכל כותרות העיתונים והפרסומים באינטרנט שמכנים את החופשה הקרובה של שינפלד בהילטון דיסלדורף במילה אחת – PERFECT. המילה פרפקט או בעברית מושלם, היא התיאור ההולם ביותר לחוויית קיץ שבאמת מצליחה לשלב את הטוב מכל העולמות. נופש כשר מושלם לכל מי שמעוניינים להירגע ולהתפנק במלון אלגנטי בחו"ל, בלוקיישן מנצח ליד נהר הריין, עם פארקים ירוקים וכיפיים לטיולים רגליים ומרכזי הקניות הכי טובים באירופה. זה מושלם מבחינת הרמה הקולינרית עם האוכל של שינפלד שנחשב לרמה הכי גבוהה בעולמות המטבח הכשר. לחובבי טיולים זה מושלם מבחינת המסלולים בערים ובאתרי טבע בשלוש מדינות – גרמניה, הולנד ובלגיה. וזה מושלם גם למשפחות שמחפשות אטרקציות כמו פארקים, גן חיות, מוזיאונים, מסלולים והרפתקאות.

לוקיישן וסטנדרט בין לאומי – ככה בוחרים מלון
את הילטון דיסלדורף בחרו בקפידה מתוך רשימה של עשרות בתי מלון בכל רחבי אירופה, מסביר מר שינפלד "לאורחים שלנו מגיע הטוב ביותר, ולכן בחרנו בבית מלון כשר בחו"ל ברמה גבוהה שעומד בסטנדרט הבין לאומי של רשת הילטון, ששינפלד תיירות כבר רגילים לעבוד איתם במשך שנים והם מכירים את כל תנאי הכשרות הקפדניים שלנו ושמירת שבת ועוד פרמטרים שחשובים לקהל היהודי. ברור כמובן ששהיה ואירוח במלון של הילטון לא דומים לאף מלון אחר מבחינת הניקיון, האלגנטיות, החדרים המפנקים, הלובי היפה עם הספות המרווחות, בנוסף לבית כנסת מפואר בתחומי המלון, חדר כושר מצוייד ועוד. ההילטון ממוקם במרכז העיר ליד נהר הריין ומי שמחפש חופשה רגועה ללא מאמץ, ישמח לגלות שהמון אתרים בדיסלדורף נמצאים מרחק קצר מהמלון. אפשר לקפוץ ולהסתובב בהם, ולהספיק לחזור לארוחת ערב בלי שום בעיה. הילטון דיסלדורף הפך לאחד היעדים הכי מבוקשים שלנו בשנים האחרונות וברוך השם זכינו להביא לשם מאות תיירים יהודים מישראל ומעוד מקומות בעולם, כמו ארצות הברית ואירופה, והצפי שהקיץ בע"ה מספר האורחים שלנו יגיע לשיאים חדשים".

קולינריה שמתחרה במסעדות היוקרתיות בעולם
עוד נקודת חוזקה של שינפלד תיירות שאין לה כמעט מתחרים בעולם התיירות הכשרה – זה התחום הקולינרי. גם הקיץ מתכננים שינפלד להטיס במיוחד מישראל מעל 40 אנשי צוות שעובדים בצמוד לצוות הקבוע של הילטון, שכוללים שפים זוכי פרסים, עוזרי שף, קונדיטורים, עובדי מטבח, מלצרים, ברמנים ועוד. שלושת הערכים שמובילים את החברה בנושא הקולינרי הם כשרות, כמות ואיכות. בכל פעם שהאורחים נכנסים לחדרי האוכל הגדולים והמפוארים קשה שלא לראות את הבעת התדהמה וההתרגשות על פניהם. אם זה בארוחות בוקר, או בארוחת ערב, תמיד מקבלים את פניהם ברים ענקיים שנמשכים ונמשכים עד ללא סוף, עם כל מה שרק אפשר לחלום עליו – בשרים, דגים, מרקים, סלטים, תוספות, קינוחים, עוגות, קונפיטורות ומעדנים. מי שעדיין מרגיש שבא לו לנשנש משהו ככה בין ארוחה לארוחה, מוזמן להיכנס לבר האירי שפתוח 24/7 ומגיש שתייה קרה, שתייה חמה, פירות חתוכים, כיבוד מלוח ומתוק ועוד הפתעות טעימות. מה שבטוח – בשינפלד אף אחד לא נשאר רעב.

למה לטייל רק במדינה אחת – כשאפשר לטייל בשלוש מדינות!
אם אתם אוהבים לטייל בחו"ל ורוצים להספיק לראות כמה שיותר מקומות חדשים ומעניינים, גם ערים וגם טיולי טבע בגרמניה, הולנד ובלגיה – חופשה כשרה בדיסלדורף היא פתרון מושלם בשבילכם.
ימי הטיול כוללים ביום הראשון טיול לעמק הריין הקסום במהלכו יבקרו בעיר העתיקה והססגונית קובלנץ ושייט קסום על נהר הריין. ביום השני טיול להולנד ואמסטרדם כולל ביקור בכפר הציורי "זאנסה סכאנס". ביום השלישי טיול לעיר קלן מהערים הקלאסיות של אירופה, ביום הרביעי טיול לבריסל בירת בלגיה, וביום החמישי טיול בעיר דיסלדורף על כל אתריה היפים הרובע העתיק "אלטשטאט", שדרת המלכים, ביתו של המשורר היהודי היינריך היינה ועוד.
משפחות עם ילדים שבאים לכייף לא ישתעממו אפילו יום אחד, כי לכבודם הכינו מסלולים מיוחדים בכל האטרקציות הכי מהנות באירופה – פנטזיה לנד פארק השעשועים הענק ליד קלן, טיול בעקבות הטבע ובעלי החיים בגן החיות היפה של דויסבורג, פעילויות אקסטרים ב"נידריין" פארק חבלים אתגרי בלב היער, טיול שכולו כיף באמסטרדם וטיול משפחתי בעיר דיסלדורף.
מדריכי הטיולים המומחים של שינפלד תיירות ישבו ימים ארוכים ויצאו לסיורים בשטח על מנת לתכנן את חבילת הטיולים המושלמת לקיץ, שתהיה מגוונת ומרתקת ומפתיעה. לכבוד לקוחות שכבר היו בדיסלדורף ומגיעים פעם שניה דאגו להכין מסלולים מיוחדים למקומות שטרם ביקרו בהם, כשהמטרה לספק לכולם רגעים בלתי נשכחים.

כשאמינות פוגשת שירות מובטחת לכם חופשה מוש-למת
שינפלד תיירות מספקים מעבר לחופשה ברמה גבוהה מאד, גם מצרך נוסף שנחשב לנדיר ומשמעותי – אמינות ושקט נפשי.
שינפלד ידועים בתור אחת החברות היחידות שצוות מנהלי החברה נמצא במהלך החופשה עם האורחים במלון. הם שם כדי לוודא שהכל מתבצע על פי התוכנית ושכל אחד מהאורחים המכובדים ירגיש שדואגים לו לכל מבוקשו, מאלף עד תו. כל שאלה, כל בקשה, כל בעיה שדורשת טיפול – מקבלת מענה בשטח בזמן אמת. בתור מנהלי החברה חשוב להם להרגיש ולהיות קשובים לקהל ולגרום להם להרגיש שהם חלק ממשפחת שינפלד הגדולה.

לסיכום מזמין ישראל שינפלד את הלקוחות "מה שמיוחד בדיסלדורף על פני ערים אחרות באירופה זה שהיא מושלמת לטיולים, הודות למיקומה האידיאלי ולכל מה שיש לה להציע. התיירים נהנים ממזג אוויר נעים לאורך חודשי הקיץ, ופוגשים כאן שילוב מקסים בין ישן לחדש, בין קלאסי למודרני. אם זה העיר העתיקה שהיא הלב הפועם והתוסס, אזורי השופינג ומרכזי הקניות שאפשר לבלות בהם שעות בין כל המותגים הכי נחשבים, לצד חנויות בוטיק קסומות וייחודיות שאי אפשר למצוא באף מקום אחר."

דילוג לתוכן