מבצע הרשמה מוקדמת - קיץ 2024 בשרתון בוקרשט

תיירות התאווררות

ישראלים רבים מתכננים לצאת לחופשת התאווררות במהלך חג הפסח, ובחברת שינפלד תיירות נערכים ונרגשים לקראת חזרתם של האורחים למלון שרתון רודוס. הביקושים הולכים וגדלים מדי יום, ומוכיחים שאת עם ישראל אי אפשר לנצח!

לאחר שענף התיירות הושבת כמעט לחלוטין עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, אנו מתחילים לראות התאוששות בשבועות האחרונים. בחברת שינפלד תיירות מדווחים כי בינואר כבר נרשמה עליה משמעותית של הזמנות ובפברואר מספר ההזמנות זינק במאות אחוזים עם הזמנות לחג הפסח.

לתופעה הזו כבר יש שם: "תיירות התאווררות". ניכר סוף סוף שהתיירות מישראל בצמיחה והיא צפויה לצבור תאוצה על רקע הרגיעה במצב הבטחוני והרצון המשותף לקחת הפוגה ולהתאוורר בחו"ל במהלך חג הפסח. ישראלים מחפשים היום טיסות קצרות ליעדי נופש קרובים, שבהם הם יוכלו להרגיש בטוחים ומוגנים.

"אנחנו שמחים לראות שהישראלים מרגישים בטוחים להזמין חופשה בחו"ל" אומר ישראל שינפלד, מנכ"ל חברת שינפלד תיירות. "העלייה המשמעותית במספר ההזמנות לפסח מצביעה על התאוששות ומעידה על החוסן של העם הנפלא שלנו שמסתכל באופטימיות קדימה וכבר מתחיל לתכנן את הימים שיגיעו בע"ה לאחר המלחמה".

 

על חופשה ברמה לא מתפשרים

לפרטים, הזמנות ומבצעי הרשמה מוקדמים צרו קשר ונחזור אליכם!

בדרך לחופשה הבאה שלכם !

צרו קשר ותישארו תמיד מעודכנים

מלון בטוח לישראלים ותוכנית עשירה באומנים

מלון שרתון רודוס נבחר זו השנה השלישית על ידי שינפלד תיירות, כחלק מהאסטרטגיה של החברה לשלב נופש כשר ברמה גבוהה במלונות יוקרה ברחבי אירופה. המלון הממוקם קרוב מאד למרכז העיר הבירה של רודוס ורק 10 ק"מ משדה התעופה, ומציע לאורחים חדרים וסוויטות יפהפיות, חוף ים פרטי, 5 בריכות שחיה כולל בריכה פנימית מחוממת ובריכת ילדים. המלון בטיחותי לישראלים מאחר והוא מבודד ומגודר עם צוות שמירה שמאבטח את המקום 24/7, מה שמאפשר לשהות בו ללא כל חשש.

מה שהופך את החופשה לאטרקטיבית ומיוחדת מאד ביחס לחופשות אחרות, זו חבילת התוכן העשירה שמציעים בחג. השנה יגיעו להתארח אצל שינפלד סיון רהב-מאיר וקובי אריאלי, שני אנשי תקשורת, טלויזיה ורדיו, שההרצאות המרתקות שלהם מושכות קהל של אלפים. בליין-אפ המוסיקלי יתארחו ישי לפידות, מוישי רויכר, וכוכב הנוער חיים ציפל שמוכר לכולם מהתוכנית "בית ספר למוסיקה". לקינוח יגיע אומן החושים בן קאלה. שינפלד מבטיחים גם ערבי קונספט מפתיעים לכל אורך החג וחוה"מ, כך שהולך להיות שמח ומעניין.

 

מה כוללת מדיניות הביטולים במקרה של הסלמה במצב?

שינפלד מבטיחים אפשרות להחזיר את הכסף ללקוחות במקרה והחופשה תבוטל בגלל סיבות מלחמה, כך מוסרים בחברה "בגלל חוסר הוודאות לקראת המשך המלחמה ישנם אנשים שחוששים ובצדק להזמין מראש כרטיס – אפשרות ההחזר הכספי נותנת להם מענה. אנו קשובים לצרכי הלקוחות שלנו ולכן הודענו על מדיניות ביטולים המאפשרת לכולם להזמין חופשה בראש שקט"

בשינפלד נערכים ונרגשים לקראת חזרתם של האורחים בפסח "אנחנו כבר רואים גידול משמעותי בביקושים ובהזמנות לחופשת פסח ואנחנו מזמינים את מי שמבקש הפוגה מהמצב או מעט שינוי באווירה, להגיע ולהתארח אצלנו בשרתון רודוס. הביקושים הולכים וגדלים מדי יום, ולכן מומלץ למי שמעוניין לטוס להתאוורר בפסח בחו"ל להזמין מקום עוד היום ולא להמתין לרגע האחרון".

 

 

דילוג לתוכן