מבצע הרשמה מוקדמת - קיץ 2024 בשרתון בוקרשט

ברודוס יצאנו לחירות אמיתית

חופשת הפסח של שינפלד תיירות בשרתון רודוס הכילה הכל מהכל: שפע של אוכל, ארבע ארוחות מלאות כולל ארוחת ברביקיו לילית בשרית על שפת הבריכה, בר אירי שפתוח עד אמצע הלילה, בר משקאות ובר יין, מופעי סטנדאפ, מופעי שירה, הרצאות, סדנאות, הפעלות לילדים, תחרויות שירה, טיולים לאתרים המרהיבים ביותר ברודוס ושירות אישי לכל אורח כמיטב המסורת.

שום דבר לא מכין אותך לחופשת פסח אצל שינפלד תיירות. זה נכון אם זו הפעם הראשונה שאתם נמנים על אורחי שינפלד תיירות. רבים מהאורחים כאן, במלון שרתון רודוס, הם אורחים חוזרים. כאלו שכבר שנים לא מוכנים לוותר על חופשת הפסח של שינפלד תיירות.

שנים ניזונתי רק מתמונות, סרטונים וסיפורים של חברים. השנה, בחרתי לחגוג לראשונה את חג הפסח בחופשת הפסח של שינפלד תיירות במלון היוקרה שרתון רודוס.

את אווירת החופשה ניתן היה לחוש כבר בשדה התעופה. מטוסים חכורים ועליהם 1,500 אורחים עשו את דרכם מישראל לרודוס בערב החג. אוטובוסים ומיניבוסים המתינו לכל אחת מהקבוצות שנחתו. רגע אחרי בדיוק הדרכונים ואיסוף המזוודות, המתינו רכבי ההיסעים היישר אל המלון.
לא משנה באיזו שעה נחתתם ברודוס. לא משנה באיזו שעה הגעתם למלון, תמיד תחכה לכם ארוחה חמה ועשירה.

על חופשה ברמה לא מתפשרים

לפרטים, הזמנות ומבצעי הרשמה מוקדמים צרו קשר ונחזור אליכם!

בדרך לחופשה הבאה שלכם !

צרו קשר ותישארו תמיד מעודכנים

מתי אוכלים? כל הזמן

כשמדברים על חופשה מושלמת מדברים בדיוק על זה: מלון מפואר חמישה כוכבים, מזג אוויר מושלם לטיולים, ושפע של אוכל מסביב לשעון. ארוחת בוקר, ארוחת צהרים, ארוחת ערב וארוחת לילה – ברביקיו בשרים עשיר על שפת הבריכה.

כשמדברים על ארוחה בשינפלד, צריך לראות, לחוש ולטעום כדי להבין. עוד לפני הכניסה לחדר האוכל, במבואת הענק לפני הכניסה, עומדים לרשותכם ברים עשירים – בר בשרים, דגים, תוספות, ירקות, פירות, קינוחים, שתיה קרה וחמה. כשנכנסים לחדר האוכל, השפע הזה, שנדמה היה שכולו נמצא כבר מחוץ לחדר האוכל, הופך לאוטוסטרדה של מנות גורמה שבושלו ונאפו על ידי למעלה מ-30 שפים וקונדיטורים שבקושי יוצאים מהמטבח.

בחופשה של שינפלד תיירות, גם אם מאד תרצו, לא תוכלו להיות רעבים. בכל רגע נתון, האוכל בהישג יד. חדר האוכל, סליחה, חדרי האוכל (בשל ריבוי האורחים, מתחמי ההסעדה חולקו לשני חדרי אוכל ענקיים), עמוסים בכל סוגי הבשרים, עופות, דגים, תבשילים, תוספות, מרקים, קינוחים (בר קינוחים באורך 30 מטרים שמכיל את כל סוגי העוגות הקיימות לפסח), פירות, שתיה חמה וקרה.
ההפרש בין הארוחות הוא כ"כ קצר, שמרגע סגירת חדר האוכל בין הארוחות ועד פתיחתו מחדש לארוחה הבאה, בקושי יש זמן לנוח.

ועוד לא דיברנו על הבר האירי. החל משבע בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה, כולל בזמן הארוחות, עומד לרשות האורחים בר חופשי המכיל ברי ענק של עוגות, קינוחים, מנות קלילות, פירות, פינה מתוקה לילדים, שתה חמה וקרה מכל הסוגים.
הבר האירי ממוקם אל מול החופים המרהיבים של רודוס. חלון פנורמי ענק לרוחבו של הבר, מעניק לאורחים חווית נופש עם אוירה מושלמת.

ככלל, מלון רודוס שרתון מכיל אינספור מרפסות ומקומות ישיבה מרווחים, אל מול חופי הים. שעות השקיעה עמוסות באורחים שתופסים מקומות במרפסות הפונות אל הים. רבים מהאורחים, בעיקר הזריזים שבהם שהקדימו להזמין חופשה, קיבלו חדרים וסוויטות עם מרפסות הפונות אל הים.

השיא הקולינרי בחופשה של שינפלד תיירות מתרחש בקידושא רבא של ימי החג והשבת. כבר בעיצומה של התפילה, נוהרים הילדים והנשים לתפוס מקומות ישיבה במתחם הקידוש שמתקיים על שפת הבריכה. חמישה ברים ענקיים שמקיפים את הבריכה, עמוסים בכמויות של אוכל, כולל שבעה קוגלים מיוחדים לפסח, מגוון רחב במיוחד של דגים מעושנים, סושי וכל מה שרק ניתן לדמיין, בר מיוחד של עוגות גבינה ייחודיות לפסח ועוד שפע של תבשילים. את חווית הקידוש א"א להעביר בתמונות ובסרטונים, אבל תנו לדמיון שלכם לפעול בחופשיות. זה הרבה מעבר לדמיון. אין ספק שזהו אחד הקידושים הגדולים שראה העולם היהודי.

חשיבה על כל פרט

אבל חופשה בשינפלד זה לא רק אוכל. ההכנות הקפדניות לחופשה כללו ימי טיולים מיוחדים ותוכניות עשירות ומגוונות. צוותי הפעלה פעלו בכל ימי החג וחול המועד, על מנת לאפשר להורים להנות מכל רגע בזמן שהילדים נהנים משורה של פעילויות, תחרויות ואירועים מיוחדים.

עבור ההורים והמשפחות, התקיימו בכל יום טיולים מרתקים למקומות שונים בעיר. כבר בערב החג, יום שני, בזמן שאנשי הצוות הרבים טורחים על ההכנות הקדחתניות לליל הסדר, נהנו האורחים מטיול לעיר העתיקה של רודוס הידועה באווירה הצבעונית והססגונית בכל שעות היום, שבה גם נמצא ביהכנ"ס שנבנה במאה ה-16, לצד כיכר הקדושים היהודים.

במהלך ימי חול המועד התקיימו טיולים אל לינדוס – העיר הלבנה, מקום ציורי המשקיף אל מפרץ ימי מרהיב כשבראש ההר מתנשא האקרופוליס המפורסם; בהמשך נהנו האורחים לשייט לאי סימי, מקום שבו נדמה שהזמן עצר מלכת מאחר ותושבי הכפר הקדום חיים את חייהם כמו פעם.
גם חובבי הארכיאולוגיה נהנו מטיול לקמירוס ועמק הפרפרים, שם ראו את שרידיה של העיר המפוארת שנקברה ברעש אדמה גדול, ובקליתיאה ששימשה בעבר אזור של מרחצאות מי מרפא וכיום משמשת מרכזי אירועים וכנסי ענק.

מעבר לטיולים המרתקים והמעשירים, התקיימו במהלך כל ימי החג מופעים, הרצאות וסדנאות.עם תוכניה עשירה ומגוונת שכללה הרצאה של אשת התקשורת סיון רהב מאיר, מופע סטנד-אפ של קובי אריאלי, מופע של ישי לפידות, תחרות שירה עם צוות שופטים מוזיקלי לילדים, אומן חושים ועוד שורה של מופעים, לא פלא שלא נשאר זמן לישון.

בסיומו של החג, לאחר מימונה עשירה במיוחד שלא הייתה מביישת את המימונה המרכזית במרוקו, ביקשו חלק גדול מן האורחים להביע את תודתם והערכתם לצוות הענק של שינפלד תיירות שלא נח לרגע במשך עשרה ימים. חלקם אף ביקשו להנציח זאת בסרטוני ברכה מיוחדים שצולמו ובהמשך יעלו לאתר שינפלד תיירות.
אחד האורחים, שכבר נפש בעבר בכמה אתרי תיירות מובילים, סיפר: "הייתי בהרבה בתי מלון בפסח, שפע כזה כפי שראיתי אצל שינפלד, אין באף מקום. לראות ולא להאמין. שפע אמיתי לא כגוזמה ולא כמחמאה. שפע אינסופי של אוכל בכל רגע נתון, כולל בר יין לאורך כל שעות היום, ואפילו את הדברים הקטנים לקחו בחשבון – עמדת איפור בערב שבת לנשים כשצוות מאפרות התייצב בלובי המלון ונשים רבות הגיעו כדי להנות מהשירות הייחודי שניתן חינם, אפילו צלם מקצועי עמד לרשות האורחים כשצלם העיתונות המוכשר ישי ירושלמי, עמד ביום שישי, במשך שעתיים על שפת הבריכה לצילומי משפחות שהגיעו לבושות לשבת וביקשו לקבל מזכרת ייחודית מחופשה מושלמת. רואים שחשבו על כל פרט".

יש דברים שאם לא הייתי רואה לא הייתי מאמין. עכשיו, כשראיתי, חוויתי, טעמתי, הבנתי למה כולם אומרים שאין כמו החופשות של שינפלד.

דילוג לתוכן